14 de maig 2010

Per què l'escola no educa?

Vaig topetar-me amb aquest article que em va deixar un poc tocat. Com que en el terreny professional sempre pareix que estic en crisi, qualsevol idea que qüestiona les seguretats a les que estem acostumats em sacseja i em fa sentir incòmode. Però no trobe cap altra manera de continuar endavant. Algú va dir alguna vegada, no recorde qui, que les revolucions no mai començaven en l'escola. Estic convençut de que cap revolució començarà des d'aquesta escola que hui coneixem. Caldria canviar el ttipus d'escola primer? Espere els vostres comentaris, per si de cas hi ha algú en el ciberespai que conecte amb el meu pressentiment...


¿Por qué la escuela no educa? de John Taylor Gatto, en www.elblogaleternativo.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada